21 kwi 2010

zawrót głowy

Muszę powiedzieć, że nie jeden raz spotykam się z fasonami, które może niektórych przyprawiają o zawrót głowy, ale ja się w nich zakochałam. Choć wszystko jest w nich odwrócone do góry nogami, nic do siebie nie pasuje-to jednak są doskonałe. W tym wypadku na wielkie brawa zasługuje Nina Ricci i Givenchy za zrobienie tych butów.



Sami popatrzcie-nic w nich do siebie nie pasuje. Są dziwne...ale jednocześnie tak oryginalne i niebanalne w zaprojektowaniu, że chciałoby się mieć coś takiego w swojej szafie, choćby na pokaz. Kiedy zobaczyłam tą torebkę, byłam zachwycona! ( Givenchy )

Możemy tak podążać po przez szmateksy, tanią odzież a po Mcqeena w poszukiwaniu oryginalnych i zapierających dech w piersiach ciuchów, ale najlepiej jest przeszukać swoją szafę. Bo to tam możemy znaleźć inspiracje oraz obrania za jakie znani projektanci oddali by życie. Warto się nad tym zastanowić. Każdy z nas ma w swojej szafie coś takiego, choć najczęściej tego nie dostrzega.

Alexander Mcqeen
Warto popatrzyć na znane pokazy mody i wtedy "wynaleźć" coś oryginalnego i ciekawego na swój sposób.

2 komentarze:

  1. Widać,że kochasz modę.Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh... Co do butów to są bardzo fajne, a te pierwsze mi się bardzo podbają xD Ale torebka już nie w miom typie xD

    OdpowiedzUsuń